کامران محمدی: در تعطیلات چند روز اخیر کافی بود بنشینید پای تلویزیون و با این خیال خام که سرتان گرم شود و در حال و هوای عید کمی شاد شوید، شبکه‌های مختلف تلویزیون را تماشا کنید.

از میان 4 شبکه که برنامه‌های عمومی پخش می‌کنند، سخت می‌توانستید فیلمی، مجموعه‌ای یا برنامه‌ای بیابید که بی‌اتکا به روش‌های قدیمی لب‌خوانی خوانندگان و ژانگولربازی مجریان، حال‌تان را نگیرد. مجموعه‌ها تلخ و دردناک، فیلم‌ها پر از خشونت و زخم و غم و خلاصه، برنامه‌ها یکی از یکی غم‌انگیزتر. حتی فیلم هندی‌ای که روز عید از شبکه 5 پخش شد هم از جمله معدود فیلم‌های هندی تلخ و خشنی بود که احتمالا مسئولان تلویزیون برای پیداکردنش کلی زحمت کشیده‌اند.

به هر حال یافتن فیلم هندی تلخ و خشن، کار آسانی نیست. البته اگر شما همان ساعت بیننده شبکه 3 بودید، کمی وضع‌تان بهتر بود که تقریبا همزمان ملودرام ملایم‌تری پخش می‌کرد.حتی فیلم اروپایی «شکار کوسه قاتل» هم از اسمش پیداست که هر زمانی می‌توانست پخش شود، جز پنجشنبه! این فیلم هم که محورش کشت‌وکشتار یک کوسه غول‌پیکر و قهرمان‌بازی یک آلمانی مهاجر بود، بیش از آنکه فیلمی شاد یا دست‌کم ملایم باشد، یک تریلر ضعیف و درجه سوم محسوب می‌شد.

بگذریم... اگر شما هم یکی از خیل عظیم آنهایی باشید که در 3-2روز تعطیل گذشته، تنها دل‌تان به تماشای تلویزیون خوش بوده و نه توان مسافرت رفتن داشته‌اید و نه امکان تفریحات دیگر، حتما دیده‌اید که تلویزیون چه فیلم‌هایی را برای ایام عید غدیر برگزیده بود. بنابراین قبول کنید در این اوضاع، برخی دی‌وی‌دی‌های سریالی موجود در سوپرمارکت‌ها به رغم تمام کاستی‌ها و ضعف‌هایشان، برای عده زیادی از مخاطبان غنیمت بوده است.

کد خبر 121615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز