مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: فراخوان دستگاه‌های دولتی و سهمیه‌ای‌ها برای ثبت‌نام طرح ترافیک سال 90 از اول آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

terrafic arm

 غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس تدابیر اندیشیده شده ثبت‌نام آرم‌های سالانه طرح ترافیک برای سال 90 دستگاه‌های دولتی و سهمیه‌ای‌ها از ابتدای آذرماه با تعیین سهمیه آغاز شده و پس از آن ثبت‌نام از متقاضیان حقیقی آغاز می‌شود.

 وی در خصوص آرم‌های روزانه و هفتگی طرح ترافیک نیز گفت: صدور آرم‌های روزانه و هفتگی طرح ترافیک از 15 آبان ماه آغاز شده است که بر این اساس 6 هزار آرم طرح ترافیک روزانه و 4 هزار آرم طرح ترافیک هفتگی برای متقاضیان درنظر گرفته شده است.

 رییس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این که آمارها نشان می‌دهد درخواست برای ورود به محدوده طرح ترافیک در روزهای اول هفته افزایش یافته و اواسط هفته فروکش می‌کند، افزود: قیمت آرم‌های طرح ترافیک با احتساب عوارض مصوب 12 هزار و 300 تومان و آرم‌های هفتگی نیز 73 هزار و 800 تومان است.

 وی افزود: ثبت‌نام و پرداخت پول برای این آرم‌ها به صورت الکترونیکی صورت گرفته و در پایان ثبت‌نام و پرداخت پول مالک خودرو می‌تواند یک پرینت دو قسمتی از طرح ترافیک خود دریافت و بخشی را در شیشه جلوی خودرو و بخشی را در شیشه عقب خودرو نصب کند.

 مهندس بهروز، مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران نیز به ایسنا گفت: از ابتدای فروش آرم‌های روزانه و هفتگی طرح ترافیک تاکنون یک‌هزار و 500 نفر برای دریافت آرم ثبت‌نام ‌کرده‌اند که از این تعداد 600 نفر هزینه آرم‌های خود را پرداخت کرده و از طرح ثبت‌نامی خود استفاده ‌کرده‌اند.

 وی افزود: افرادی که می‌خواهند نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک روزانه یا هفتگی اقدام کنند می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir نسبت به ارائه درخواست و ثبت‌نام و متعاقبا پرداخت هزینه طرح اقدام کنند.

کد خبر 121164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز