شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فعالیت موسسات و دفاتری که تحت عنوان شرکتهای کارگزاری نسبت به ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر و نیز معرفی سازندگان، پیمانکاران و انبوه‌سازان جهت مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکن مهر اقدام می نمایند فاقد اعتبار و ادعای آنان بی‌اساس و کذب محض است.

وزارت مسکن

روابط عمومی وزارت مسکن وشهرسازی اعلام کرد به اطلاع کلیه هموطنان گرامی می‌رساند فعالیت موسسات و دفاتری که تحت عنوان شرکتهای کارگزاری نسبت به ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر و نیز معرفی سازندگان، پیمانکاران و انبوه‌سازان جهت مشارکت در ساخت پروژه‌های مسکن مهر اقدام می نمایند فاقد اعتبار و ادعای آنان بی‌اساس و کذب محض بوده و اینگونه مراکز هیچگونه ارتباطی با وزارت مسکن و شهرسازی نداشته و مورد تائید این وزارتخانه نمی‌باشند و این وزارتخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال مراجعه کنندگان به اینگونه مراکز نداشته است، مضافا براینکه این قبیل اقدامات تخلف محسوب گردیده و دارای پیگرد قانونی خواهد بود.

هموطنان محترم می‌توانند هرگونه اطلاعات در این زمینه را به شماره تلفن پیامگیر 88779354 جهت پیگیری و برخورد قانونی اعلام نمایند. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص مسکن مهر می‌توانند با سازمانهای مسکن و شهرسازی استانها تماس حاصل نمایند.

کد خبر 120098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز