همشهری آنلاین: روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با شکست پرگل تاجیکستان برابر اندونزی و صدرنشینی تیم‌های ازبکستان و کره شمالی در گروه‌های A و B این رقابت‌ها به پایان رسید.

فوتبال

در گروه A تیم تاجیکستان در چهارمین دیدار روز سه‌شنبه (4 آبان) برابر اندونزی با نتیجه 4 بر 1 تن به شکست داد تا پس از توقف ازبکستان برابر اندونزی دومین نتیجه عجیب این گروه رقم بخورد. "فخری رشید" (11)، "آنتونی پورو نوگروهو" (47 و 59) و "آنگا پوترا" (70) برای اندونزی و "عبدالله سعیدوف" (85) برای تاجیکستان در این دیدار گل زدند. "فیرمانسیا پرییاتنا"، بازیکن تیم اندونزی در دقیقه 74 این بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با نتایجی که در دیدارهای این روز رقم خورد، تکلیف تیم‌های صعودکننده از گروه A در روز پایانی مرحله مقدماتی مشخص خواهد شد، جایی که ازبکستان به مصاف تاجیکستان می رود و تیم‌های اردن و اندونزی هم مقابل یکدیگر صف‌آرایی می کنند.

در گروه B هم با پیروزی سوریه برابر عمان، و کره شمالی مقابل ایران، چهره تیم‌های صعود کننده از این گروه در روز پایانی مرحله گروهی مشخص خواهد شد. براین اساس تیم ایران برای صعود باید برابر سوریه به پیروزی دست یابد و تنها در صورت شکست کره شمالی برابر عمان، تساوی تیم نوجوانان کشورمان مقابل سوریه زمینه صعود این تیم به مرحله بعد را فراهم می‌کند.

ضمن این که "کیم ول بوم"، بازیکن تیم نوجوانان کره شمالی که در دقیقه 81 بازی با ایران از زمین اخراج شد، نخستین بازیکن اخراجی این جام نام گرفت و کره هم از این حیث رکورددار شد.

به گزارش مهر، نتایج کامل دیدارهای روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

گروه‌ A:

* اردن 0 - ازبکستان 0
* اندونزی 4 - تاجکستان 1
گل‌ها: فخری رشید (11)، آنتونی پورو نوگروهو (47 و 59) و آنگا پوترا (70) برای اندونزی و عبدالله سعیدوف (85) برای تاجیکستان

جدول رده بندی گروه A:

1- ازبکستان 4 امتیاز، 2- اندونزی 3 امتیاز، 3- اردن 2 امتیاز، 4- تاجیکستان یک امتیاز

گروه B:

* عمان 0 - سوریه 1
گل: عمر خاربین (1+90)
* کره‌شمالی 2- ایران 0
گل‌ها: کانگ نام گوون (21) و جونگ کواک سوک (31)

جدول رده بندی گروه B

1- کره شمالی 4 امتیاز - تفاضل گل 2+، 2- سوریه 4 امتیاز - تفاضل گل 1+، 3- ایران 3 امتیاز، 4- عمان بدون امتیاز
روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا روز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می شود:

گروه C:

* تیمورشرقی - ژاپن، ساعت 13:30، ورزشگاه مرکزی
* ویتنام - استرالیا، ساعت 17:30، ورزشگاه مرکزی

گروه D:

* کویت - عراق، ساعت 11:30، ورزشگاه جار
* چین - امارات، ساعت 15:30، ورزشگاه جار

کد خبر 119296
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز