میترا اسدنیا: موسسه هتل دات کام آخرین فهرست از مقاصد برتر توریستی جهان را که در رتبه بندی مقاصد برتر جهان سریع‌ترین روند سالانه رشد را طی کرده‌اند، منتشر شد

ونیز

به گزارش CHN، طبق همین گزارش ها ونیز در کشور ایتالیا با 655 درصد افزایش در ماه ژوئن 2010 درمقایسه با زمان مشابه در سال 2009 به عنوان داغ ترین مقصد توریستی جهان در این فهرست معرفی شده است .

سپس مقاصد گردشگری واقع درسواحل بریتانیا به دلیل محبوبیت بسیار در منطقه کرامر در نورفولک و لیاندودنو در ولز شمالی با 565 و 495 درصد رشد رشد سالانه بسیار قابل ملاحظه ای را نشان داده اند.

منطقه عقادیر و مراکش در کشور مراکش و نیز دیگر مقاصد گردشگری محبوب و پرطرفدار این کشور در ردیف 20 منطقه برتر جهان است که 380 و نیز 260 درصد رشد سالانه داشته است.


سپس دیزنی‌لند در پارس با 415 درصد رشد سریع‌ترین روند رشد سالانه را داشته است.

الیسون کوپر مدیر روابط عمومی هتل دات کام که این بررسی ها را منتشر کرده است گفت:دیدن ونیز در راس این فهرست بسیار جالب است. تابستان امسال فرصت مهمی از سال برای سفر به ونیز و سواحل طولانی آفتابی آن است.

وی افزود که جای تعجب نیست که سواحل بریتانیا و نواحی گردشگری سنتی این کشور نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و به ردیف برترین های گردشگری جهان از نظر سرعت رشد سالانه دست یافته است.

ونیز - ایتالیا

کد خبر 117861
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز