همشهری‌آنلاین: زنان بانکدار ایرانی موفق در جشنواره بین‌المللی" ایران بانک 2010" ، تندیس بلورین دریافت خواهند کرد

ایران بانک

به گزارش  همشهرِ‌ی‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره بین المللی " ایران بانک 2010 "، در مراسم اختتامیه این جشنواره که از 29 آبان ماه تا 2 آذر ماه امسال با حضور بانک‌های سراسر کشور برگزار می‌شود زنان بانکدار ایرانی موفق، تندیس بلورین دریافت خواهند کرد.

تا چندی پیش، تعداد انگشت شماری از زنان در هیئت مدیره بانکها و مراتب بالای تصمیم گیری و سیاستگذاری عرصه های مالی حضور داشتند. با این همه، چند سالی است که وضعیت حاکم بر ترکیب جنسیتی نقش آفرینان صنعت بانکداری دستخوش دگرگونی شده است. بسیاری از کارشناسان بانکی و مالی بر این اعتقادند که وارد کردن زنان به مناصب بالای مدیریت بانکها، حرکتی هوشمندانه و دوراندیشانه می باشد. زنان در سرتاسر جهان، با در اختیار داشتن توانائی، مهارت و تجربه فراوان و ارزشمند، بهترین گزینه برای ایجاد تحول و پیشرفت همه جانبه به حساب می‌آیند.

تا چند سال قبل، حضور بانوان در صنعت بانکداری به اشتغال زنان در پستهای اجرائی و صف، به ویژه صندوقداری یا حسابداری محدود میشد و زنان را به بخشهای مدیریتی و ستادی بانکها راهی نبود، اما امروزه وضعیت به طور کامل تغییر یافت است. اقتصاددانان و کارشناسان امور بانکی نیز بر این اعتقادند که حضور پررنگتر و مستمر بانوان در پستهای عالی و تعیین کنندهای چون عضویت در هیئت مدیره و یا حتی مدیرعاملی بانکها، میتواند بر کیفیت نهائی بانکها در حوزه های چون مدیریت عملیات، مدیریت ریسک و استراتژی بندی بیفزاید و تحولات مثبت فراوانی را در این عرصه ها به وجود آورد.

 در بخش جنبی جشنواره "ایران بانک 2010" نیز نشست های تخصصی با حضور فعالان عرصه بانکداری الکترونیک و مسوولان واحدهای بانکداری الکترونیکی بانکهای سراسر کشور برگزار می شود که عمده مباحث آن مربوط به امضاء دیجیتال،Core Banking ، هماهنگی بانکها در سیستم بانکداری الکترونیکی و چالشهای پیش رو خواهد بود.[نخستین جشنواره بین‌المللی ایران بانک 2010]

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی اولین جشنواره بین المللی "ایران بانک 2010" به نشانی www.ntpco.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این جشنواره از طریق پست الکترونیک به نشانی info@NTPCO.IR ارتباط برقرار کنند. شماره تلفنهای 01512252661 و01512251727 برای پاسخگویی به علاقمندان و شماره 09373466485 برای ارسال پیام کوتاه به روابط عمومی جشنواره ، درنظر گرفته شده است

کد خبر 117349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز