پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جشن عاطفه‌ها در 15 هزار مدرسه زیر پوشش تشکل‌های سازمان دانش آموزی همزمان با پایگاه‌های دریافت کمک‌های مردمی در دیگر مدارس و مساجد برگزار شد.

atefeh

 معاون فعالیت‌های دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:

اعضای تشکل های پیشتاز و فرزانه در جلب مشارکت دانش آموزان در این جشن نقش فعالی داشتند.

علی حسنی افزود : البته سازمان دانش آموزی فعالیت خود را در این زمینه از چند روز قبل با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در مدارس آغاز کرده بود.

وی اضافه کرد: در شهر تهران، فرزانگان و پیشتازان افزون بر مدارس در برخی پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور یافتند.

پایگاه‌های اصلی دریافت کمک‌های مردمی در تهران در مهدیه، حسینیه ارشاد، مسجد النبی و امامزاده صالح (ع) و در شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دایر است

حسنی گفت: استقبال مردم و دانش آموزان از جشن عاطفه‌ها خوب بود و تشکل‌های سازمان دانش آموزی، دانش آموزان را برای اهدای کمک‌های خود به طور گروهی به پایگاه‌های مستقر در برخی مساجد می‌آوردند.

معاون فعالیت‌های دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش افزود: در هر یک از استان‌ها نیز جشن عاطفه‌ها در یکی از پایگاه‌ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) به شکل نمادین برگزار شد.

امروز زنگ عاطفه‌ها در مدرسه راهنمائی شاهد امام خمینی یافت آباد تهران نواخته شد.

به گفته مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) 85 هزار پایگاه در مدارس و 15 هزار پایگاه این کمیته کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را برای اهدا به دانش آموزان بی‌بضاعت جمع آوری می‌کنند.

پایگاه‌های اصلی دریافت کمک‌های مردمی در تهران در مهدیه، حسینیه ارشاد، مسجد النبی و امامزاده صالح (ع) و در شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دایر است.

کد خبر 117304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز