همشهری آنلاین: با تصویب کمیسیون فرهنگی مجلس، تعطیلات روز 12 فروردین و 29 اسفند از تعطیلات حذف می‌شود و به عید فطر اضافه می‌شود.

بهروز جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در ارزیابی از جلسه‌ی روز گذشته‌ی کمیسیون فرهنگی با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی اختیار دولت برای تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلی عید سعید فطر، گفت: کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی در این زمینه انجام داد و آن را به تصویب رساند.

وی افزود: یکی از اصلاحات کمیسیون این بود که 15 ساعت کاهش ساعت در هفته را بدون تغییر و همان‌گونه که مدنظر دولت بود تصویب کرد، اما کمیسیون به حذف روز 15 خرداد رای نداد و به جای آن رای داد که 12 فروردین و 29 اسفند از تعطیلات حذف شوند.

نماینده‌ی مردم سمیرم در خانه‌ی ملت، در این مورد توضیح داد: در واقع ما با حذف تعطیلی 29 اسفند و 12 فروردین دو روز به تعطیلی عید فطر افزودیم. این اصلاحات صورت گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

جعفری تصریح کرد: ظاهرا کمیسیون اجتماعی نیز این مسئله را مورد بررسی قرار داده و آن دو روز را در اختیار دولت قرار داده و تصویب کرده‌اند آن دو روز را خود دولت هر گونه بخواهد تعطیل کند که این نظرات باید در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 115066
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز