پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیرمسکن وشهرسازی گفت: مرحله نخست واگذاری مسکن مهر از 4 شهریور آغاز می‌شود.

مسکن

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی نیکزاد در حاشیه بازدید از روند پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر شهر جدید هشتگرد افزود: در مـرحله نخست واگـذاری طـرح مسکن مهر که تا پایان آذر ادامه می‌یابد، 140هـزار واحد درمجموع با 14 میلیون مترمربع زیربنا درکشور به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: 50 هزار واحد مسکونی از واحدهای آماده افتتاح در شهرهای جدید ،شهرهای زیر 25 هزار نفر و بافت های فرسوده قرار دارد.

وی گفت: 90 هزار واحد دیگر هـم، در استان هـا واقع و سازمـان ملی زمین و مسکن آنها را اجرا کرده است.

وزیرمسکن و شهرسازی افزود: برای ساخت واحدهـای در مرحله واگذاری طرح مسکن مهـر، 5 هزار میلیارد تومان هزینه شده کـه از محل تسهیلات بـانکی و آورده متقاضیان تامین شده است.

نیکزاد با بیان اینکه مرحله دوم واگذاری مسکن مهر از دیماه آغاز می‌شود گفت: در این مـرحله واحدهـای مسکونی بیشتری درمقایسه با مرحله نخست، به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: رویای خانه دار شدن 940 هزار خانواده فاقد مسکن در کشور با اجرای طرح مسکن مهر به تدریج در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: وزارتخانه هـای ارتباطات، نیـرو، نفت و استانداران و فـرمانداران هـم بـا تلاش و ایجاد امکانات زیربنایی و روبنایی، زمینه را بـرای خدمـات رسانی و اسکان خانواده‌ها در این طرح بزرگ ملی فراهم می‌کنند.

کد خبر 114268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز