مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارائه آرم طرح ترافیک به خودروهای حمل کالاهای ضروری مانند حمل آرد و اداره پست و مخابرات، سوخت و سایر مواد فاسد شدنی و ارگان‌های که نیاز دارند مجوز طرح ترافیک دارند، آغاز شد.

ترافیک

مدیر کل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا از توزیع 10 هزار آرم طرح ترافیک جدید بین افراد حقوقی و خودروهای ویژه توزیع اقلام ضروری از امروز خبر داد.

فضل‌الله اسلامی با اشاره به اینکه شورای عالی ترافیک میزان صدور آرم‌ها را در سال جاری کاهش داده افزود: این اتفاق در پی کاهش محدوده طرح ترافیک رخ داد این درحالی است خودروهای حمل کالاهای ضروری مانند حمل آرد و اداره پست و مخابرات، سوخت و سایر مواد فاسد شدنی قبل از از نصب دوربین‌های کنترل مکانیزه به راحتی می‌توانستند به محدوده طرح وارد شوند.

وی ادامه داد: اما پس از نصب دوربینها و جریمه این خودروها در محدوده طرح ترافیک از شورای عالی ترافیک درخواست کردیم تعداد آرم‌ها را افزایش دهند البته این آرم‌ها بین افراد حقوقی توزیع می‌شود.

مدیر کل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از توزیع این مجوزها از امروز ( شنبه 2 مرداد) خبر داد و افزود: بنابراین 10 هزار آرم‌ طرح ترافیک بین ارگان‌های که نیاز دارند و برخی خودروهای ویژه توزیع اقلام ضروری توزیع می‌شود.

کد خبر 112269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز