چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: تا پایان سال‌جاری ایجاد 500 شهر الکترونیک در دستورکار قرار می‌گیرد

که مسیر اجرای 130 شهر کشور برای راه‌اندازی شهر الکترونیک آماده شده است.

به گزارش مهر، علی اکبر جلالی در نشست مشترک ایجاد گروه پیگیری شهر الکترونیک گرگان در شورای شهر با اشاره به اهمیت ورود شهروندان در شهر الکترونیک، گفت: وزارت تعاون اعلام کرده است تقاضای شغل برای جویندگان کار فقط با ثبت الکترونیکی پذیرفته می‌شود.

وی ایجاد شهر الکترونیک در گرگان را یک پدیده تاریخی بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: لازم است به‌منظور جلوگیری از اتلاف وقت، موضوع فعالیت شهر الکترونیک در گرگان از سوی شورای اسلامی شهر، شهرداری، استانداری و بخش خصوصی با قدرت و جدیت نسبت به گذشته دنبال شود. مشاور و ناظر عالی شهر الکترونیک گرگان اعلام کرد: شهر الکترونیک در تمام شهرهای استان گلستان به‌دلیل ضرورت راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استانداری گلستان در حال آماده‌سازی‌ ایجاد شهر الکترونیک برای همه شهرهای استان است. مشاور عالی شهر الکترونیک گرگان تصریح کرد: فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و ما نباید در این شهر از سایر شهرهای کشور در زمینه پیگیری فعالیت شهر الکترونیک عقب‌بمانیم. وی اعلام کرد: ساختار مدیریتی و اجرایی شهرهای الکترونیک استان آماده شده است بنابراین لازم است با سرمایه‌گذاری مناسب مسیر طی شده را به پیش ببریم.

در پایان نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اعضای شورای راهبری شهر الکترونیک گرگان اعلام شد: ادامه فعالیت شهر الکترونیک گرگان طی مراسمی ویژه با حضور دست اندرکاران فناوری اطلاعات و ارتباطات در 10 روز آینده به‌صورت رسمی در محل مجتمع تجاری و خدماتی برج سرمایه شهر گرگان انجام شود.

کد خبر 110714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز