سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصاویر اماکن تاریخی شیراز به شیوه پانوراما برای نخستین بار در نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری در تهران به نمایش گذاشته می‌شود

این نخستین بار است که تصاویری با این شیوه از اماکن تاریخی شیراز [آشنایی با استان فارس] تهیه شده و از سوی شهرداری شیراز در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداری شیراز همچنین قصد دارد در نخستین دوره این نمایشگاه که در تیرماه در تهران برگزار می‌شود، دستاوردهای خود را در زمینه الکترونیکی کردن فعالیت‌های شهری را به معرض دید عموم بگذارد.

تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان وسایل صوتی و تصویری، برخی شهرداری‌های کشور، شرکت‌های خصوصی و دولتی برای حضور در نخستین نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری اعلام آمادگی کرده‌اند.

این نمایشگاه که اواخر تیرماه امسال در تهران و با حمایت دفتر فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، به دنبال ارائه آخرین دستاوردهای و فعالیت‌های مدیریت الکترونیک شهری در کشور است.
 
تجهیزات و خدمات توسعه شبکه‌های الکترونیکی، تجهیزات و خدمات مخابراتی، نظام تایید هویت و اصالت در مدیریت شهری، بانکداری الکترونیک، مدیریت حمل و نقل الکترونیکی و زیرساخت‌های فناورانه خدمات الکترونیک در مدیریت شهری از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.
 
همچنین ارائه کاربرد شبکه‌های حسگر بی سیم در مدیریت شهری مانند ترافیک، آب‌های سطحی، مدیریت بحران، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، تدارکات و بازاریابی الکترونیکی از جمله محورهای برگزاری نخستین نمایشگاه مدیریت بین‌المللی الکترونیک شهری خواهد بود.

کد خبر 109754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز