گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرهایی مبنی بر اسکورت کشتی‌های حامل کمک‌های انسان دوستانه به غزه توسط سپاه پاسداران را تکذیب کرد و ادامه داد:

چنین چیزی در دستور کار سپاه پاسداران نیست.

سردار حسین سلامی در حاشیه همایش جوانان و بصیرت در پاسداری از ارزش‌های اسلامی در پاسخ به این سؤال که موضع‌گیری سپاه پاسداران در برابر قطعنامه جدید شورای امنیت و تحریم این نهاد چیست؟

گفت: نگران تحریم سپاه پاسداران نیستیم، زیرا حیات اقتصادی خود را براساس تعامل با کشورهای قدرتمند طراحی نکرده‌ایم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نیوز، وی افزود: این یک اصل است که اساسا نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز حیات اقتصادی خود را با تکیه بر اقتصاد قدرت‌های بزرگ طراحی و اجرا نکرده است.

سلامی ادامه داد: ما همواره در تحریم بوده‌ایم، ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زندگی در تحریم را 31 سال تجربه کرده است و مدل‌های زندگی در تحریم را کاملا آزموده و تکیه گاه‌های حیاتی کشور را کاملا به‌خودکفایی رسانده است. این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دنیا به تعامل اقتصادی با ما نیازمند است و این دنیای بیرون است که از این تحریم ضرر می‌کند، بنابراین ما نگران تحریم‌ها نیستیم.

کد خبر 109712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز