مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زن اهل نیوجرسی آمریکا که در حال تلاش است تا به سنگین‌وزن‌ترین زن جهان بدل شود، قبول دارد که به همان اندازه علاقه‌‌اش به غذاهای پرکالری، عاشق جلب توجه دیگران است

به گزارش خبرگزاری رویترز  دانا سیمپسن 42 ساله، که وزنش بیش از 272 کیلوگرم است، قصد دارد وزنش را به 455 کیلوگرم برساند.

دانا که مادر دو فرزند 3 و 14 ساله است، وب‌سایتی هم برای خود درست کرده است، که افراد کنجکاو و علاقمندان او می‌توانند با پرداخت پول ویدئوهایی او در حال خوردن غذاهای چرب و چیلی و یا رفتن او به سوی ماشینش را ببینند.

 او در مصاحبه‌های تلویزیونی ظاهر شده است و از  پوشش رسانه‌ای زندگیش استقبال می‌کند.

یک سخنگوی کتاب رکوردهای گینس گفت سیمپسون تقاضایی برای عنوان سنگین‌وزن‌ترین زن جهان که زایمان کرده است، برای این سازمان فرستاده است و این ادعا در حال بررسی است.

 در میان موارد ثبت‌‌شده سنگین‌وزن‌ترین زنان جهان، دو مورد وجود دارد که در هنگام مرگ یکی 816 کیلوگرم و دیگری 545 کیلوگرم وزن داشت.

سیمپسون می‌گوید پیشنهاد انتشار کتابی بر مبنای زندگیش را دریافت کرده است، و همچنین می‌خواهد شو تلویزیونی خاص خودش را به راه بیندازد که در ان به زنان چاق اعتماد به نفس بدهد.

سایز لباس‌های او XXXXXL است، که اغلب آنها را به صورت آنلاین می‌خرد. سیمپسون هفته‌ای 750 دلار در فروشگاه‌های مواد غذایی صرف خرید می‌کند، مبتلا به دیابت نوع 2 است و کارهای معمول روزانه مانند پختن غذا و حمام کردن را با زحمت انجام می‌دهد.

سیمپسون در تمام طول زندگیش با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کرده است. اما بعد از آنکه یکی از دوستانش در نتیجه عوارض جراحی بای‌پس معده برای لاغر شدن، درگذشت، تصمیم گرفت رژیم‌گرفتن و قرص‌های لاغری را کنار بگذارد و هر چه دوست دارد، بخورد.

کد خبر 109701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز