همشهری آنلاین: هاشمی رفسنجانی با بی‌رحمانه توصیف کردن اقدام اسرائیل علیه افراد حاضر در شناورهای حامل کمک‌های انساندوستانه به مردم غزه گفت که نباید این گستاخی اسرائیل بدون جواب بماند.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دندانپزشکان کشور با اشاره به گستاخی رژیم صهیونیستی در حمله به شناورهای حامل کمک‌های انسان‌دوستانه برای مردم مظلوم تحت محاصره غزه و کشتار بیرحمانه و مجروح کردن جمع زیادی از انسان‌های بشردوست، از کشورهای اسلامی و مدعیان حقوق بشر خواست که این گستاخی نظامیان اسرائیلی را بی‌جواب نگذارند و برای نجات مردم مظلوم فلسطین و به‌خصوص غزه، اقدام مؤثری انجام دهند.

وی ادامه داد: حفظ اتحاد همه نیروهای سیاسی و مردم در شرایط فعلی کشور، مهمترین نیاز است و حرکت در این مسیر می‌تواند مانع از رسیدن دشمنان به اهداف‌شان شود.

وی آگاهی مردم ایران از شرایط داخلی و خارجی را مهم دانست و افزود: حضور مردم در صحنه‌ها همیشه در ناکام گذاشتن دشمنان داخلی و خارجی در اهداف‌شان نقش تعیین‌کننده داشته است که نمونه‌های آن را در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار آخوندی دبیر شورای مرکزی و آشفته دبیر سیاسی جامعه اسلامی دندانپزشکان با ارائه تحلیلی از شرایط داخلی و خارجی، مطالبی را درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور بیان کردند.

کد خبر 108705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز