همشهری آنلاین: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزان در دو بخش دختران و پسران طی روزهای 1 تا 12 مردادماه با حضور 1500 دانش‌آموز در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

«علی عزتی» کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) ضمن بیان این خبر گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه وزارت آموزش و پرورش از 1 تا 12 مردادماه با حضور 1500 دانش‌آموز در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در چهار رشته قرائت، مفاهیم، حفظ و نهج‌البلاغه در دو بخش دختر و پسر و چهار پایه اول، دوم، سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی برگزار می‌شود که منتخبان استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

عزتی تصریح کرد: امسال برای اولین بار دانش‌اموزان سوم راهنمایی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، همچنین رونمایی کتاب بیست و هفت سال مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در کنار برگزاری این مسابقات انجام می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: مرحله استانی این مسابقات اکنون در تمام استان‌ها برگزار شده و در حال آماده‌سازی دانش‌آموزان برای اعزام به مرحله کشوری هستند. خیلی از استان‌ها در حال برگزاری دوره آموزشی هستند و امیدواریم مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شود. 

کد خبر 108264

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز