دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

گروه سیاسی: در سالروز شهادت‌ام ابیها بانو حضرت فاطمه زهرا (س)، مردم خوزستان با پیکر سردار هور، سردار علی هاشمی وداع کردند.

در مراسمی که روز گذشته در خوزستان برگزار شد پس از قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله، جمعیت عظیمی از مردم اهواز پیکر سردار علی هاشمی را بر دوش خود تشییع کردند. حضور عشایر عرب از شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، شادگان و...در کنار فرماندهان سپاه و مسئولان کشوری ولشکری حال و هوای خاصی به مراسم تشییع پیکر سردار هاشمی داده بود.

سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و علی شمخانی، وزیر پیشین دفاع در اهواز حضور یافتند و در تشییع پیکر سردار هور شرکت کردند.

سردار علی هاشمی در روزهای پایانی جنگ و به‌دنبال تک دشمن در منطقه عمومی مجنون در محل قرارگاه خاتم الانبیا به شهادت رسید و  نیروهای کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر سردار علی هاشمی را بعد از 22 سال کشف و شناسایی کرده‌اند که امروز در صفحه15 همشهری مطلبی در همین باره منتشر شده است.

پیام های تسلیت

محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی رؤسای قوای اجرایی و قانونگذاری کشور نیز در پیام‌هایی جداگانه رجعت و شهادت سردار گمنام دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفتند.

کد خبر 107594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز