همشهری آنلاین: قصه‌ها در دهمین جشنواره قصه‌گویی که در روزهای 27 لغایت 30 آذر در تهران برگزار می شود کوچه‌های کودکی بچه‌های تهرانی را آذین می‌بندند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌گویانی از پنج کشور جهان در کنار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوچه‌های کودکی بچه‌های تهرانی را در دهمین جشنواره قصه‌گویی کانون با بیان شیرین قصه‌های ایرانی و خارجی آذین می‌بندند.

دهمین جشنواره قصه‌گویی مراکز فرهنگی‌، هنری کانون در روزهای 27 لغایت 30 آذر در تهران و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در پنج بخش مسابقه، برگزیدگان جشنواره‌های پیشین، بخش آزاد، بخش میهمانان داخلی و بخش میهمانان خارجی با حضور 62 قصه‌گو برگزار می‌شود.

این جشنواره طی روزهای برگزاری خود صبح و بعد از ظهر کودکان تهرانی را علاوه بر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب در مجتمع فرهنگی آفرینش کانون بالاتر از فلکه سوم تهران‌پارس نیز پای قصه قصه‌گویان جشنواره می‌نشاند.

برگزیدگان این رقابت نیز روز 30 آذر ماه هم‌زمان با شب یلدای ایرانی در آیینی معرفی و با اهدا جایزه از آنان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 10734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز