سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور رئیس مجلس از ارسال نامه لاریجانی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و مشاور امور ایثارگران رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: علی لاریجانی اخیراً نامه‌ای با امضای خود به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت سرعت بخشیدن و مشخص کردن وضعیت لایحه جامع خدمات ایثارگران فرستاده است.

وی افزود: این لایحه دقیقا 23 ماه است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد.

کوثری افزود: ما سال گذشته جلساتی با محسن رضایی دبیر مجمع به ریاست باهنر نایب رئیس‌مجلس و با حضور نمایندگانی از دولت داشتیم که در این جلسات قرار شد تا پایان سال گذشته رضایی جواب قطعی در زمینه این لایحه را به مجلس بدهد که هنوز این پاسخ داده نشده است.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ نامه لاریجانی را نداده است، تصریح کرد: لاریجانی در نامه خود خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شده بود.

روز یکشنبه گذشته 20 تن از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس به نمایندگی جمعی از جانبازان 70 درصد مقابل مجلس تجمع کردند که به گفته نماینده جانبازان مذکور عدم تصویب لایحه خدمات جامع ایثارگران علی‌رغم بررسی 10 ساله، مشکلات بیمه بهداشت و درمان جانبازان و نیز لغو معافیت گمرکی خودروی جانبازان از جمله مواردی است که جانبازان 70 درصد در اعتراض به آن تجمع کردند.

کد خبر 106625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز