چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین : مدیرکل حراست وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراض جمعی از داوطلبان آزمون دستیاری، ضمن تاکید بر صحت نتایج، گفت:

داوطلبان معترض به اختلاف در نمرات و رتبه‌ها می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی و به صورت منطقی اعلام کنند و حتی اگر تمایل دارند که ملاقات حضوری داشته باشند عده‌ای را به نمایندگی انتخاب تا موارد مورد اعتراض آنان را به لحاظ فنی با حضور کارشناسان بررسی کنند.

به گزارش ایسنا، محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ایسنا ومهر با بیان اینکه نتایج آزمون دستیاری پس از چندین بار چک پاسخنامه‌ها اعلام شد، افزود: با اطمینان از سلامت نمرات از لحاظ فنی، نتایج اولیه را اعلام کردیم و این طبیعی است که پس از اعلام نمرات عده‌ای اعتراض داشته باشند چرا که از ریزه کاری فنی اطلاعی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه در خود برگزاری آزمون هیچ مشکلی وجود ندارد خاطرنشان کرد: در زمینه آزمون هیچ شک و شبهه‌ای نیست و حتی یک مورد اعتراض در این زمینه هم نداشتیم.

علیزاده با بیان اینکه اعتراض داوطلبان پس از اعلام نتایج طبیعی است چرا که از یک عرصه وارد عرصه دیگر می‌شوند، خاطرنشان کرد: ولی رفتار آنان باید منطقی باشد و ما حاضریم پاسخ نامه آنان را به صورت اسکن شده در اختیار داوطلبان قرار دهیم تا شک و شبهه آنان از بین برود.

وی در خصوص اعتراض داوطلبان به فروش رتبه‌ها تاکید کرد: فروش رتبه‌ها محال است، با کمک وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی متخلفان آزمون دستگیر شدند و امیدواریم دادگاه آنها به زودی تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تفاوت در نمرات و رتبه‌ها نسبت به دوره‌های گذشته گفت: از آنجایی که رقابت بسیار نزدیک است رتبه‌ها نیز به هم نزدیک شده است.

مدیرکل حراست وزارت بهداشت در عین حال تاکید کرد: ما اطمینان می‌دهیم که هیچ اتفاقی برای آزمون نیافتاده است و دلایل تاخیر در اعلام نتایج هم چک چنین دفعه‌ی پاسخ نامه‌ها بوده است البته وظیفه ما نیز پاسخگویی به داوطلبان است که این کار را انجام می دهیم.

کد خبر 105667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز