شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از راه‌اندازی سرویس پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو خبر داد

به گزارش مهر، علی اصغرقائمی با تاکید بر توسعه خدمات و ایجاد شهر الکترونیک در شهرداری تهران گفت: این سازمان با همکاری اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، سرویس جدید پرداخت الکترونیکی عوارض خود را تا پایان فروردین راه اندازی می‌کند.

 راهکارهای پیاده‌سازی‌ شهر الکترونیک

وی افزود:  شهروندان تهرانی از دوم اردیبهشت می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir  عوارض سالیانه خودروی خود را پرداخت کنند و در صورت تمایل حساب و برچسب خود را نیز از طریق پست، درب منزلشان تحویل بگیرند.

قائمی اظهار داشت: شهروندانی که امکان پرداخت عوارض خود را به صورت الکترونیکی ندارند، به جای نواحی و مناطق شهرداری باید به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند.
 
قائمی با اشاره به برچسب عوارض خودرو افزود: با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید برای کنترل و نظارت بر خودروهای سطح شهر، تلاش داریم با هماهنگی نهادها و سازمان‌های کنترل کننده، برچسب عوارض خودرو حذف و کنترل‌ها به صورت سیستمی انجام شود.

وی در مورد پرداخت عوارض موتور‌سیکلت، گفت: پرداخت عوارض موتور سیکلت و تحویل مفاصا حساب و برچسب آن درنواحی شهرداری تهران انجام می‌شود و به زودی سرویس غیر‌حضوری در این زمینه نیز به شهروندان ارائه می‌دهد.

کد خبر 105308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز