همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر 89 دانشگاه پیام‌نور در 31 اردیبهشت ماه و با رقابت 249 هزار و 274 داوطلب، گفت: آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور امسال و بنا به درخواست داوطلبان، تنها در یک روز و در روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا،، با بیان اینکه پیش از این آزمون فراگیر به مدت دو روز طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت برگزار می‌شد، گفت: امسال برگزاری آزمون فراگیر به 31 ادیبهشت موکول شد.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان آزمون فراگیر مقطع کارشناسی، اظهار کرد: در دوره کارشناسی 134 هزار و 839 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون هستند که آزمون آن صبح روز جمعه 31 اردیبهشت در 23 کدرشته امتحانی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون مقطع کارشناسی ارشد با 103 هزار داوطلب در 54 کد رشته امتحانی و مقطع کارشناسی ناپیوسته با 11 هزار و 433 داوطلب در 10 کد رشته امتحانی عصر روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های مختلف طی روزهای 27 تا 30 اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود، داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

توکلی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند پرینت برگه راهنمای شرکت در آزمون حاوی اطلاعات لازم چون تعداد سوالات، نحوه علامت گذاری در پاسخ نامه و سایر اطلاعات دیگر را نیز همراه با کارت ورود تهیه کنند تا با مطالعه آن با آگاهی کامل در جلسه حاضر شوند.

کد خبر 105289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز