گروه شهری: مردی که می‌خواست زمین 870 متر مربعی متعلق به غیر، واقع در محدوده شهرداری منطقه 5 را با کلاهبرداری به فروش برساند، موفق نشد

به گزارش روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران، فرد یاد شده با همدستان خود که جاعلین سابقه‌دار بوده‌اند با جعل شناسنامه مالک و نگارش مشخصات نامبرده و تنظیم وکالتنامه در یکی از دفترخانه‌های تهران به شهرداری منطقه 5 مراجعه و تشکیل پرونده دادند.

کلاهبرداران تقاضای ارسال پرونده زمین فوق‌الذکر را به کمیسیون ماده 5 برای تغییر کاربری زمین کردند و پرونده‌ای برای تغییر کاربری در کمیسیون ماده5 تشکیل شد. در همین حال حراست کل شهرداری تهران متوجه جعلی‌بودن اسناد پرونده شد و پس از فعالیت گسترده تحقیقاتی که در حدود 7 ماه به‌طول انجامید مراتب برای بررسی بیشتر در دستور کار حراست کل شهرداری تهران قرار گرفت.

ارزش این ملک حدود 25میلیارد ریال بوده است که جاعل قصد داشته است با پرداخت 500میلیون ریال رشوه به یکی از معاونان حراست کل شهرداری تهران، مانع از پیگیری پرونده در مراجع قضایی شود که این مامور وظیفه‌شناس از پذیرفتن رشوه فوق‌الذکر خودداری ‌کرد و راز این زمین‌خواری فاش شده و عوامل خاطی به سزای عمل خود رسیدند.

کد خبر 104856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز