همشهری آنلاین: دشمن اگر بخت خود را امتحان کند و یک موشک به سمت ایران پرتاب کند، هنوز گرد و خاکش تمام نشده، گرد و خاک موشک‌های ما از قلب تلاویو بلند می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجنبی ذوالنور دوشنبه شب در نشست بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد، با بیان اینکه در نظام اسلامی برج مراقبت جایگاه ولایت و رهبری است، تصریح کرد: بسیاری از جریانات مانند دمل‌های نرسیده هستند که رهبری از عقبه آن خبر دارند، اگر سمت فکری رهبری به یک سمت خاصی است ما نباید به دنبال دلیل روشن برای آن باشیم.

وی با بیان اینکه امروز برای دنیا بسیار سنگین است که ایران پیشرفت کند، ادامه داد: آنها می‌دانند که وقتی شما برای فرستادن ماهواره امید به فضا ماهواره‌بر سفیر را ساخته‌اید، یعنی به قدرت بالستیک تبدیل شده‌اید و آنها می‌دانند که اگر بخت خود را امتحان کنند و موشکی به سمت ایران پرتاب کنند، هنوز در حالی که گرد و خاک موشک آنها در هوا وجود دارد، گرد و خاک موشک‌های ایرانی از قلب تلاویو بلند می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی افراد تک بعدی هستند، اظهار داشت: ریزش یک امر طبیعی است که البته انقلاب رویش‌های بسیاری داشته است، انقلاب در زمان فتنه بصیرت خاص خود را می‌طلبد که ممکن است نخبگان در آن قفل کنند، ما نباید به افراد دل ببندیم بلکه باید به ملاک‌ها توسل کنیم، اگر کسی با معیار و مبنا حرکت کرد دچار لغزش نمی‌شود.

ذوالنور ادامه داد: اگر امروز دشمن از میدان فتنه استفاده می‌کند به دلیل این است که ما بسترها و لوازم جنگ نرم را برای مردم تبیین نکرده‌ایم، همه ما از خواصیم ولی به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: جریانات مقابل ما تشکیلاتی عمل می‌کنند، آنها کشته‌سازی می‌کنند، ولی ما نتوانستیم از شهدای خود به درستی استفاده کنیم.

ذوالنور ادامه داد: اگر برخی خواص به درستی موضع نگرفته‌اند به دلیل چند روز انتخابات نیست، آقای کروبی در اواخر دولت خاتمی در یک مراسمی اعلام کرد که انقلاب از قم شروع شد و پیروز شد و ما اصلاح‌طلبان نیز باید از قم آغاز کنیم، امروز تکلیف بسیاری از مسائل آینده روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ابزارهای بسیاری در دست دارند، گفت: آنها از اینترنت به خوبی استفاده می‌کنند و فیس‌بوکی که در زمان انتخابات در دست این آقایان بود، رئیسش یک یهودی است.

وی تصریح کرد: ما نتوانستیم از عقبه‌ها خوب استفاده کنیم و نتوانستیم رهبری و زندگی رهبری را به نسل جوان بشناسانیم.

کد خبر 104443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز