همشهری آنلاین: وزیر راه و ترابری گفت: در آزاد راه قزوین - رشت تلاش می‌شود با استفاده از پمپ بنزین‌های متحرک نیاز خودروها به بنزین تامین شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمید بهبهانی که امروز در پایان مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شرکت فرودگاه‌های کشور با خبرنگاران سخن می گفت افزود: وزارت راه از سرمایه گذارن و علاقمندانی که متقاضی ساخت مجتمع های بین راهی و پمپ بنزین هستند استقبال می‌کند و همکاری لازم را با انها خواهد داشت.

وزیر راه و ترابری با اشاره به اقداماتی که این وزارتخانه برای اماده سازی بخش های زمینی، ریلی و هوایی برای سفرهای نوروزی انجام داده است گفت: سازمان های مختلفی     دست‌اندر کار این سفرها هستند که جلسات متعددی با آنها برگزار شد که همه برای فراهم آوردن سفری خوش برای مسافران نوروزی بوده است.

وی از رانندگانی که قصد دارند در ایام نوروز در جاده ها رفت وامد کنند خواست با رعایت مقررات و توجه به علائم جاده ای سفری ایمن را برای خود و هموطنان فراهم کنند.

بهبهانی یادآور شد در ایام نوروز هم برتعداد پروازهای فوق العاده افزوده شده و هم برای شهرهایی که سفر به انها بیشتر است، قطارهای فوق العاده در نظر گرفته شده است.

وزیر راه در پاسخ به پرسشی درباره احتمال برکناری آقای نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری کوشید از پاسخ به این پرسش طفره رود و فقط به این جمله اکتفا کرد که آقای نخجوانی به علت مشکل بیمارستانی چند روزی را مرخصی گرفته و در محل کار حاضر نشده است.

بهبهانی در باره ریزش تونل پردیس هم گفت: این تونل هنوز بر روی ترافیک باز نشده، و ریزش تونل در حال اجرا و ساخت کاملا طبیعی است.

وی تاریخ راه اندازی رسمی قطار شیراز - تهران را 25 اسفند اعلام کرد و یاداور شد در دوره آزمایشی حدود 20 هزار مسافر در مسیر شیراز - مشهد و شیراز - اصفهان جابه جا شده‌اند.

وزیر راه و ترابری در پاسخ به پرسشی درباره متوقف شدن طرح قطار برقی تهران - مشهد نیز گفت: اشکالی در مناقصه این مسیر وجود داشت که با دخالت بازرسی کل کشور این مناقصه باطل شد که همین امر موجب متوقف شدن اجرای طرح شده است.

کد خبر 103064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز