چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین نشست تجلیل از ناشران شهر در جشن کتاب تهران، روزهای بیستم آذرماه تا دوم دی ماه در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین  ناشران منتخب، پس از بررسی‌های کارشناسانه و با مشورت دست اندرکاران حوزه نشر انتخاب می‌شوند.

تأثیر‌گذاری بر صنعت و اقتصاد نشر، اثرگذاری بر رشد فرهنگ کتابخوانی در سطح شهر، توجه به میراث غنی اسلامی و ایرانی کشورمان در عرصه فرهنگ، برنامه‌ریزی برای حضور بین‌المللی در عرصه تولید و عرضه کتاب، تمرکز بر یکی از حوزه‌های مختلف فرهنگی و تلاش برای تحکیم جایگاه آن حوزه در میان مخاطبان از ملاک‌های انتخاب ناشران خواهد بود.

این برنامه به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و هنوز داورانی که دست به انتخاب ناشران برتر زده و خواهند زد معرفی نشده‌اند.

 گزارش همشهری آنلاین حاکی‌است که در مجموعه نشست اول ناشرانی چون انتشارات قدیانی(20آذر)، بنیاد نهج‌البلاغه(22 آذر)، انتشارات حکمت(27 آذر)، انتشارات سروش(29 آذر)، دفتر نشر فرهنگ اسلامی(2 دی) مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مراسم در ساعت 15 تا 17 روزهای یاد شده در فرهنگسرای شفق واقع درخیابان سید جمال‌الدین اسد‌آبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، سالن اجتماعات فرهنگسرای دانشجو برگزار می‌شود.

کد خبر 10281

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز