همشهری آنلاین: کارت شرکت در جلسه آزمون مجدد دستیاری دوره سی و هفتم از ساعت 14 شنبه 8 اسفندماه جاری در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت بهداشت اعلام کرد: کارت شرکت در جلسه آزمون مجدد دستیاری از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با نشانی http://sanjeshp.ir قابل دریافت است.

افرادی می‌توانند کارت ورود به جلسه در آزمون مجدد سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را دریافت کنند که در موعد مقرر نسبت به انجام ثبت نام قطعی اقدام کرده باشند.

کلیه داوطلبان باید جهت شرکت در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار (کارت ملی یا شناسنامه یا کارت نظام پزشکی) همراه داشته باشند از حضور داوطلبان فاقد کارت شناسایی معتبر عکس دار در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

کلیه کارت‌های ورود به جلسه قبلی آزمون که در روز 29 بهمن ماه 88 صادر شده بود، از درجه اعتبار ساقط و داوطلبان باید کارت‌های جدید را به همراه داشته باشند.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 13 اسفند برگزار می شود. 

کد خبر 102347

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز