شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

احمد نجفی «من یک ایرانی هستم» را با موضوعی ورزشی، اجتماعی در خارج از ایران تهیه می‌کند.

 این بازیگر و تهیه‌کننده به ایسنا گفت: این فیلم پروژه عظیمی است که 90 درصدش در خارج از ایران می‌گذرد و درحال صحبت با چند کارگردان برای ساخت آن هستم و امیدوارم اوایل سال آینده شرایط تولیدش فراهم شود.

وی درباره فیلم «بازی خطرناک» که ساختش را 2سال پیش آغاز کرده بود، اظهار داشت: صحنه‌هایی از فیلم دوباره کار شد و فیلم در مرحله میکس صداست و به‌زودی آماده اکران می‌شود. این بازیگر این روزها همزمان در مجموعه «گمشده» به کارگردانی راما قویدل و تله‌فیلمی به کارگردانی حجت سیفی به ایفای نقش می‌پردازد.

نون نوشتن

محمود دولت‌آبادی نوشته‌های خود را درباره داستان در کتاب «نون نوشتن» منتشر کرد. به گزارش ایسنا،  نون نوشتن در حالی منتشر می‌شود که مخاطبان ادبیات مدتی است کتاب تازه‌ای از دولت‌آبادی نخوانده‌اند؛ هرچند او رمان‌های «طریق بسمل شدن» و «زوال کلنل» را هم در دست انتشار دارد.

نون نوشتن، نظرات این داستان‌نویس پیشکسوت درباره نوشتن و تجربیاتش در طول سال‌های نویسندگی‌اش است که به شکل یادداشت‌های سالانه درباره کارهایی که کرده، انتشار یافته است. به گفته دولت‌آبادی، این کتاب مهر سال گذشته برای دریافت مجوز انتشار ارائه شده بود که در اردیبهشت سال‌جاری با اصلاحیه‌هایی مواجه شد و با اعمال آنها، در پاییز مجوز نشر دریافت کرد.

کد خبر 101949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز