دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: جاکفشی شما هر مدل و اندازه‌ای که باشد، چیدمان آن اهمیت بیشتری دارد.

اگر علاقه زیادی به خرید کفش دارید و همین مسئله باعث انبوه جعبه‌ها و به‌هم‌ ریختگی جاکفشی شما شده است، با کمی ابتکار و روش درست نگه‌داری از آن‌ها، مجبور به تغییر اندازه جاکفشی به خصوص در آپارتمان‌های کوچک نخواهید شد.

1- با خرید جعبه‌های پلاستیکی، امکان رویت کفش‌ها بدون بیرون کشیدن جعبه‌ها وجود دارد. ضمن آن که گرد و غبار هم به داخل جاکفشی نخواهد ریخت.

2- بدانید چه چیزهایی دارید. با کاغذهای چسب‌دار عکس، گرفتن عکس از هر کفش و الصاق آن به بیرون جعبه کفش، انتخاب آن‌ها آسان خواهد شد.

3- کفش‌ها را بعد از بسته‌بندی و برچسب زدن بر اساس مناسبت‌ها و فصل‌ها تقسیم‌بندی کنید. وقتی صندل را در زمستان نمی‌پوشید، لزومی ندارد آن را با کفش‌های زمستانی یک‌جا قرار دهید.

4- کفش‌ها را بازبینی کنید. هر کفشی با پاشنه شکسته، پارچه پاره یا زیره خراب را اگر قابل تعمیر است، به کفاشی بدهید، در غیر این‌صورت جز این که جای کفش‌های جدید را بگیرد، فایده‌ای نخواهد داشت و بهتر است به‌راحتی آن‌ را دور بریزید. 

5- مجموعه کفش‌های خود را  مورد ارزیابی قرار دهید. اگر هنوز کفش‌های 20 سال گذشته را دارید، وقت آن است از دست آن‌ها راحت شوید. بیشتر افراد یک کفش را صرفا به خاطر معروف بودن مارک آن چند دهه نگه‌ می‌دارند در صورتی که چون از مد افتاده است، هرگز آن را نخواهند پوشید.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 101228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز