همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی سید احسان قاضی زاده را به عنوان مدیرکل جدید مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی این وزارتخانه منصوب کرد

به گزارش ایرنا قاضی زاده جایگزین محمد پرویزی مدیرکل پیشین مطبوعات داخلی ارشاد شده است.

درحکم وزیر ارشاد خطاب به قاضی زاده آمده است: قاطبه زنان و مردان مطبوعاتی از دلسوزان انقلاب ونظامند و لازم است درعین پایبندی به ضوابط و مقررات با ایشان کمال ملاطفت و رافت و نیز تعامل و تفاهم صورت پذیرد.

دکتر سید محمد حسینی دراین حکم تصریح کرده است : شما را که بحمدالله دارای چنین روحیاتی هستید به پیشنهاد معاونت محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به سمت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی منصوب می‌نمایم.

وزیرارشاد ابراز امیدواری کرده است : موجبات دلگرمی خانواده بزرگ مطبوعات با تولیت جنابعالی فراهم آید و به اقتضای این عنوان ، ارتقای کیفیت نگارش و اعتلای مقام روزنامه نگار و خبرنگار و اعتبار اهل قلم رابیش از پیش نظاره گر باشیم.

قاضی زاده متولد سال ‪ ۱۳۵۵‬است.عضویت در دو دوره شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان در سالهای ‪ ۷۴‬تا ‪ ۸۰‬و سالهای ‪ ۷۷‬تا ‪ ۸۰‬به عنوان دبیر کلی این جامعه در کارنامه فعالیت‌های مدیرکل جدید مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

وی پیش از این از سال ‪ ۸۰‬تا ‪ ۸۶‬مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل مطالعات پیشگیری از جرم قوه قضائیه ، نماینده قوه قضاییه در شورای اجتماعی کشور و شورای عالی جوانان، مدیر کل امور اجتماعی قوه قضائیه و مدیر کل روابط عمومی قوه قضائیه را در قوه قضاییه به عهده داشته است.

قاضی زاده همچنین از سال ‪ ۸۶‬تا ‪ ۸۸‬رایزن فرهنگی ایران در کرواسی بوده است..

کد خبر 100858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز