چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جورج میلر کارگردان «مد مکس» تایید کرد «جاده غضب» با ساخت دو فیلم دیگر ادامه پیدا می کند.

مد مکس

ریدلی اسکات تایید کرد سه فیلم دیگر در ادامه «پرومتئوس» می‌سازد و هاسبرو نیز دیروز اعلام کرد چهار فیلم دیگر از «ترنسفورمرها» خواهد ساخت، و مارول هم پیش از این اعلام کرده بود چند فیلم از ابرقهرمان هایشان را می‌سازند، حالا «مد مکس» هم دو دنباله دیگر خواهد داشت.

هالیوود که به تازگی وارد فاز ساخت ادامه‌های بی پایان بر فیلم های پرفروشش شده «مد مکس» را هم به این مجموعه اضافه کرد.

جورج میلر کارگردان این فیلم در گفتگویی با یک سایت اینترنتی تایید کرد دو فیلم دیگر از فیلم های «مکس» را در دست ساخت دارد و تاکنون چندین فیلمنامه برای «جاده غضب» نوشته شده است.

وی گفت در روند نوشتن فیلمنامه ها ما حسابی به پیش زمینه قصه فکر کردیم و نه فقط شخصیت ها که همه وسایل نقلیه را مورد توجه قرار دادیم. این که چطور چرخ ها باید عمل کنند و دیگر  جزییاتی شبیه این ...

وی در ادامه گفت: در نهایت به دو فیلمنامه رسیدیم که خیلی هم برایش تلاش نکرده بودیم. حالا هم در حال مذاکره با استودیو «برادران وارنر» هستیم تا مسیر کار را روشن کنیم. اما این که کدام یک از این دو داستان را ابتدا در دست بگیریم خیلی مطمئن نیستم.

میلر گفت دلش می خواهد پیش از پرداختن به قسمت بعدی «مد مکس» یک فیلم کوچک بدون جلوه های ویژه بسازد و بعد فیلمبرداری «جاده غضب» بعدی را که شاید هشت ماه یا بیشتر طول بکشد، شروع کند. او گفت: هر روز در گرما و در میان گرو غبار فیلمبرداری کردن، خیلی  انرژی بر است.

یکی از فیلم‌های بعدی «مد مکس: سرزمین زباله» نام خواهد داشت. و شاید هم اسم آن «مد کس: فیوریوسا» به اسم شخصیتی باشد که شارلیز ترون نقش او را در این فیلم بازی کرده است.

منبع: آسوشيتد پرس

کد خبر 309765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha