همشهری‌ آنلاین: ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال ۱۳۹۵ آغاز بکار کرد. روابط‌عمومی‌های سراسر کشور، طی یک هفته در سال ۹۵ به معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به مسؤولین و مردم خواهند پرداخت.

کاضمی دینان

سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال 1395 با اعلام این مطلب افزود: آغاز فعالیت این ستاد بدین معناست که برای چهارمین بار در سال 1395 روابط‌عمومی‌های سراسر کشور، طی یک هفته به معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به مسؤولین و مردم خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی روابط‌عمومی‌ها تلاش برای افزایش آگاهی و آشنایی مردم با حقوقشان در مواجهه با سازمان‌هاست افزود: برای اینکه فعالان روابط‌عمومی بتوانند به ایفای مؤثر نقش خود بپردازند لازمست از آموزش‌های مستمر برخوردار شده و به عنوان واحدی پیشگام و پیشرو در سازمان خود، به انجام وظایف و مأموریت‌هایشان بپردازند.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه در تاریخ روابط‌عمومی کشور تا کنون سه هفته بزرگداشت در سال‌های 92، 93 و 94 برگزار شده، ادامه داد: با بهره‌گیری از تجارب این سه دوره و دریافت نقطه‌نظرات استادان و مدیران روابط‌عمومی به استقبال برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1395 می‌رویم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال 1395 از دانشجویان و صاحبنظران این حوزه خواست نسبت به ارائه پیشنهاداتشان برای برگزاری باشکوه‌تر این هفته، اقدام کنند.

کاظمی دینان با بیان اینکه جزئیات بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در سال 1395 متناسب با پیشرفت کار کمیته‌ها اعلام خواهد شد افزود: از طریق ایمیل info@pr.ir آماده دریافت نظرات هستیم.

وی افزود: 25 لغایت 31 اردیبهشت ماه 95 هفته روابط‌عمومی خواهد بود.

کد خبر 309293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha