همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی پیشکسوتان آسیا با قهرمانی ایران در دیدارهای تیمی اسلحه اپه همراه بود. در دیدارهای انفرادی این اسلحه نماینده ایران به مدال برنز دست یافت.

Fencing Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، در جریان مسابقات شمشیربازی پیشکسوتان آسیا که در فیلیپین جریان دارد، تیم اسلحه اپه ایران در جمع 7 تیم شرکت‌کننده رده سنی 40 تا 49 سال موفق به کسب مدال طلا شد.

این تیم که با ترکیب فرهاد رضایی، هومن کاظمی، بهرام امین‌صدری و محمدرضا قندهاری در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در نخستین دیدار مقابل تیم دوم ژاپن به برتری 45 بر 23 دست یافت.

تیم کشورمان دومین دیدار خود را در جمع چهار تیم برتر و در سالن فیلسپورت آرنا برگزار کرد و طی آن مقابل تیم اول ژاپن صاحب برتری 45 بر 44 شد و به مرحله نهایی راه یافت. این تیم در آخرین دیدار خود مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 45 بر 42 مغلوب كرد.

بدین ترتیب تیم شمشیربازی پیشکسوتان اپه ایران با کسب برتری در تمام دیدارهای خود در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از پيكارها را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی دیدارهای اسلحه اپه نیز فرهاد رضایی صاحب مدال برنز شد.

رضایی در دور مقدماتي دو نماينده از فيليپين و حريفاني از كشورمان، هنگ كنگ و چين تايپه را شكست داد و در جدول اصلي در دور اول پس از استراحت در جمع شانزده بازیکن، مقابل نماینده چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی به برتری دست یافت، اما در دومین دیدار مقابل گومز فیلیپینی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و بدین ترتیب صاحب مدال برنز شد.

کد خبر 305475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha