سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده بهره برداری شد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر امروز در بازدید از سایت مسکن مهر فولاد شهر گفت : این تعداد تا هفته دولت به بیش از ۱۵۰هزار واحد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مهرآبادی افزود : تا کنون افزون بر یک میلیون و 432 هزار واحد مسکونی مهر در کشور تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین خدمات زیر بنائی و روبنائی در اجرای طرح مسکن مهر افزود : امسال با جذب اعتبار از سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه کشور همچنین با فروش زمین های متعلق به وزارت راه و شهرسازی برای احداث شبکه فاضلاب ، خدمات آموزشی و تأسیسات روبنائی و زیر بنائی تأمین اعتبار می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه افزون بر 400 مدرسه و 400 مسجد از محل یارانه های مسکن مهر و منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی در مجتمع های مسکونی مهر احداث شده است گفت : در صورتی که استانداران ، 2 سوم اعتبارات هزینه احداث خدمات روبنائی مسکن های مهر را تأمین کنند وزارت راه و شهرسازی هم با تأمین یک سوم اعتبارات احداث و تکمیل خدمات روبنائی مسکن های مهر را به سرعت انجام می دهد.

نماینده مردم لنجان در مجلس هم با بیان اینکه برای تکمیل تاسیسات زیر بنائی و مراکز آموزشی و فرهنگی مسکن مهر فولاد شهر افزون بر هزار میلیارد اعتبار نیاز است گفت : برای احداث خط مترو فولاد شهر هم باید از منابع فاینانس استفاده شود.

کد خبر 300345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha