دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

مردی هنگام دستکاری کابل‌های برق دچار برق‌گرفتگی شد و پس از سقوط از بالای تیرچراغ‌برق به عمق چاهی ۳۰متری افتاد و زنده ماند.

سقوط

معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان چابهار با بيان اين خبر گفت: پس از تماس تلفني آتش‌نشاني مبني بر نياز به خدمات تخصصي براي نجات مردي كه داخل چاه سقوط كرده بود، تيمي 4نفره از امدادگران راهي محل حادثه شدند. عبدالستار چاكرزهي ادامه داد: در بررسي‌ها معلوم شد كه يك مرد 34ساله از اهالي چابهار در بالاي تيربرق در حال دستكاري كابل‌هاي برق خيابان تعاون بوده كه حين دستكاري دچار برق‌گرفتگي شده و به پايين سقوط كرده است.

پايين تيربرق نيز چاهي وجود داشت كه فاقد پوشش و حفاظ ايمني بود و در نهايت مرد جوان به داخل اين چاه سقوط كرده بود. وي گفت: عمق چاه 30متر بود كه امدادگران بعد از ايجاد كارگاه مناسب، عمليات نجات را شروع كردند و پس از 40دقيقه توانستند مرد جوان را از اعماق چاه بيرون بكشند و به بيمارستان منتقل كنند. به گفته وي اين مرد از اين حادثه به طرز معجزه‌آسايي جان سالم به‌در برد اما به‌دليل سقوط از ارتفاع از ناحيه لگن و پا دچار شكستگي شديد شد كه در حال حاضر در بيمارستان بستري است.

کد خبر 296993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha