همشهری آنلاین: جودوکاران نونهال و نوجوان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی ارمنستان با کسب ۹ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

تیم جودوی نونهالان و نوجوانان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، پيكارهای بین‌المللی جودوي ارمنستان موسوم به جام امیدهای المپیک روز يكشنبه (6 ارديبهشت) با حضور 224 جودوکار در قالب 34 تیم از 4 کشور ارمنستان، گرجستان، روسیه و ایران برگزار شد.

تیم‌های لرستان و خراسان شمالی به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند که در مجموع دو رده سنی بعد از میزبان، با کسب 2 نشان طلا، 1 نقره و 6 برنز نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و گرجستان هم عنوان سوم را کسب کرد.

برای تیم لرستان در رده نوجوانان فردین نوری‌زاده در وزن 81- کیلوگرم نشان طلا و در رده نونهالان علی جوزایی در وزن 50- و امیربهادر سپهوند در وزن 60- کیلوگرم نشان برنز کسب کردند.

برای تیم خراسان شمالی هم در رده نوجوانان علی محمدی بریمانلو در وزن 55- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد، مجید وحید بریمانلو در وزن 50- کیلوگرم نقره گرفت و حسین عزیزی در وزن 46- کیلوگرم و قاسم باقچقی در 81- روی سکوی سوم ایستاده و برنز گرفتند.

همچنین در رده نونهالان حسین سعیدی برجی در وزن 38- کیلوگرم، صادق آذرنگ در 42-، محسن نیستانی در 46- و ابراهیم محمدی در وزن 50- کیلوگرم برای تیم خراسان شمالی نشان برنز کسب کردند.

 

کد خبر 293447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha