همشهری آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته سال ۹۳ با انجام ۷۸ بازی و قهرمانی ثامن سبزوار به کار خود پایان داد.

قهرمانی والیبال نشسته ثامن سبزوار

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، عصر روز پنجشنبه (3 ارديبهشت) دیدار نهایی لیگ برتر والیبال نشسته با حضور تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و گسترش فولاد تبریز در سالن سربداران شهر سبزوار برگزار شد و ثامن سبزوار موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کرده و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های روان‌کارهای گنبد و شهرداری ارومیه برای کسب عنوان سوم به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک از سد حریف گذشت و عنوان سوم لیگ برتر را به نام خود کرد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های لیگ برتر با قهرمانی ثامن‌الحجج سبزوار، نایب قهرمانی گسترش فولاد تبریز و عنوان سوم شهرداری ارومیه بسته شد.

روان‌کارهای گنبد در جایگاه چهارم ایستاد و تیم‌های نفت و گاز گچساران، گز سکه اصفهان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز به ترتیب جایگاه پنجم تا نهم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته سال 93 از 16 آبان ماه سال گذشته آغاز شد و با انجام 36 بازی در مرحله رفت، 36 بازی در مرحله برگشت و 6 بازی در مرحله پلی‌آف،روز 3 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

مراسم اهدای کاپ، مدال و جوایز تیم‌های برتر، پس از پایان رقابت‌های فینال و رده‌بندی انجام شد.

 

 

کد خبر 293303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha