یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۱
۰ نفر

رئیس سازمان غذا و دارو، از بررسی میزان فلزات سنگین در گوشت مرغ تولید داخل و وارداتی خبر داد و گفت: میزان هورمون در گوشت مرغ قابل توجه است.

وقتی مرغ‌ها به تولید برق کمک می‌کنند

به‌گزارش مهر، دكتر رسول ديناروند با بيان اينكه ميزان فلزات سنگين را در گوشت مرغ توليد داخل و وارداتي بررسي كرديم كه مشكلي وجود نداشت، افزود: « ميزان هورمون در اين فرآورده قابل توجه است.» اين در حالي است كه پنجشنبه گذشته رئيس انستيتو تحقيقات تغذيه‌اي و صنايع غذايي با بيان اينكه نظارت‌ها بر توليد مرغ و تخم‌مرغ طي ساليان اخير توسط سازمان دامپزشكي افزايش يافته گفته بود خوشبختانه استفاده از هورمون‌ها در پرورش مرغ وجود ندارد.

حاجي فرجي گفته بود: بيشتر نگراني‌ها در توليد مرغ مربوط به مصرف آنتي بيوتيك‌هاست. به‌گزارش همشهري، بحث مرغ‌هاي هورموني و عوارض احتمالي ناشي از آن، از مسائلي است كه چند سال است در ايران مطرح شده است و سؤالات و ابهامات بسياري را براي مصرف‌كنندگان به‌وجود آورده است. اينكه مرغ‌هاي هورموني چه خطراتي دارند و اصلا چرا به مرغ‌ها هورمون تزريق مي‌كنند‌؟ حال كه رئيس سازمان غذا و دارو ميزان هورمون در مرغ را قابل توجه توصيف كرده به‌نظر مي‌رسد كه بايد از عوارض احتمالي آن هم به مردم گفته شود و يا اگر عوارضي هم ندارد مسئولان به مردم بگويند كه با خيال راحت مرغ مصرف كنند.

 

کد خبر 293293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha