مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از انتخاب پل طبیعت به عنوان پل برتر شهری کشور در چهارمین کنفرانس بین المللی پل خبر داد.

پل

به گزارش تهران سما، اردشیر نوریان با اعلام این خبر گفت: پل طبیعت بزرگترین پل غیر خودرویی کشور و خاورمیانه است که انتخاب آن به عنوان پل برتر شهری کشور ثمره تلاش متخصصان و طراحان و مهندسان جوان ایرانی است.

وی یادآور شد: پیش از این پل طبیعت به عنوان سازه برتر فولادی کشور و نیز برنده جایزه جهانی خشت طلایی انتخاب شده بود که نشان دهنده شاخصه های فنی و مهندسی منحصر به فرد این سازه عظیم است.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود: در چهارمین کنفرانس بین المللی پل، شاخصه هایی نظیر نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، نوآوری و خلاقیت در اجراء، استفاده از فن آوری های نوین، توجه به نقطه نظر زیبایی و معماری پل در مورد پل طبیعت مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است.

به گفته وی بهبود منافع ملی از حیث صرفه جویی در هزینه ها، ویژگی های فنی و زمان اجرا و مدیریت پروژه از حیث یکپارچگی زمان، هزینه و کیفیت و... از دیگر معیارهای ارزیابی در این کنفرانس بین المللی بوده است.

نوریان از پل طبیعت به عنوان نماد جدید شهر تهران یاد کرد و گفت: طراحی این پل 2 هزار تنی فولادی حاصل توانایی و استعداد و جوانان ایرانی است. که خوشبختانه با بهره برداری آن حیات مدنی و گردشگری شهری در منطقه و زیر عباس آباد متحول شده است.

کد خبر 285523

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha