همشهری‌آنلاین: اورژانس تهران در بیش از ۴۰ پایگاه مدیریت بحران شهر تهران مستقر است.

اوژانس

به گزارش روابط‌عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دکتر رضا دهقانپور، رئیس اورژانس تهران در حاشیه بازدید از جشنواره شهر آماده در برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: سازمان اورژانس در بیش از 40 پایگاه مدیریت بحران شهر تهران مستقر است و در زمینه مدیریت بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همکاری بسیار خوبی داریم.

وی با بیان اینکه اورژانس تهران 143 پایگاه و یک پایگاه امداد هوایی در پهنه تهران بزرگ دارد، اظهار داشت: نقش فوریت‌های پزشکی در حوادث بر کسی پوشیده نیست و یکی از نخستین دستگاه‌هایی که در دقایق اولیه بروز حوادث در محل حضور پیدا می‌کند، اورژانس 115 است.

دکتر دهقانپور ادامه داد: اورژانس تهران مسؤول کمیته ترابری و انتقال مصدومان در حوادث است، یعنی تمام سازمان‌هایی که در زمینه انتقال مصدومان ایفای نقش می‌کنند، زیر نظر اورژانس به فعالیت می‌پردازند.

رئیس اورژانس تهران گفت: تعامل و همکاری میان اورژانس و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به افزایش سطح خدمات‌رسانی و امدادرسانی کمک می‌کند. در این جشنواره نیز به عنوان سازمانی تأثیرگذار وارد شدیم و با امکانات آموزشی و کارشناسان فنی اورژانس تهران، به ایفای نقش پرداخته‌ایم.

گفتنی است اورژانس تهران در جشنواره شهر آماده، برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای را برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در کمک‌‌رسانی اولیه به مصدومان در زمان وقوع حادثه تدارک دیده است.

نخستین جشنواره شهر آماده تا اول آبان‌ماه در برج میلاد تهران دایر است.

کد خبر 275758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha