چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بعد از وقفه‌ای چندماهه دور جدید برنامه مسابقه موسیقی هزارصدا پاپ روز شنبه ۱۲ مهرماه از سوی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران آغاز می‌شود. قرار است هزار صدای سنتی نیز چهارمین شنبه هر ماه در همین مکان برگزار شود.

فرهنگسرای نیاوران

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در این برنامه خوانندگان جوان آثار خود را در حضور تماشاگران، کارشناسان، چهره‌های مطرح آهنگسازی، ترانه و خوانندگی اجرا و در پایان نفرات برگزیده به فینال راه پیدا می‌کنند.

این برنامه با مدیریت و اجرای آرش نصیری، از سال گذشته و در ژانر موسیقی پاپ آغاز شد و فینال آن دور از مسابقات در تالار اندیشه حوزه هنری و با استقبال گسترده علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.


در سال جدید فعالیت برنامه در بخش موسیقی اصیل ایرانی هزار صدا نیز آغاز شد که سه برنامه آن با موفقیت برگزار شد و حالا در دور جدید این برنامه، هم در بخش موسیقی پاپ و هم در بخش موسیقی اصیل ایرانی در نیاوران ادامه خواهد یافت. از این پس، دومین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای پاپ و چهارمین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای موسیقی ایرانی برگزار می‌شود.

در اولین برنامه پاپ، مهرداد نصرتی به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم، امید حاجیلی به عنوان کارشناس خوانندگی و زهرا عاملی به عنوان کارشناس ترانه به نقد و بررسی آثار خوانندگان، آهنگسازان و ترانه‌سرایان جوان خواهند پرداخت و در پایان برنامه برنده نظرسنجی مردمی به صورت پیامکی و برنده کارشناسی هم توسط کارشناسان معرفی خواهد شد.

در این برنامه همچنین از یکی از آثار تازه اهورا ایمان رونمایی خواهد شد و پایان‌بخش برنامه هم اجرای افتخاری یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ است.

این برنامه از ساعت 17 تا 20 روز شنبه 12 مهر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.‌

کد خبر 273691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha