همشهری آنلاین: فدراسیون بین‌المللی هاکی حسن اباذری داور ممتاز بین‌المللی هاکی ایران را برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی استرالیا که آذر ماه امسال در شهر کانورا برگزار می‌شود، دعوت کرد.

حسن اباذری داور بین‌المللی هاکی

اباذری درباره اهمیت مسابقه‌های قهرمانی استرالیا به ایرنا گفت: استرالیا از کشورهای صاحب سبک رشته هاکی و قهرمان چندین دوره بازی‌های المپیک از جمله المپیک 2012 لندن است و رقابت‌های قهرمانی این کشور، پس از مسابقه‌های قهرمانی اروپا دومین رقابت معتبر هاکی داخل سالن در جهان به شمار می‌آید.

وی افزود: مسئول داوران رقابت‌های جام جهانی آلمان از کشور استرالیا است و قضاوت در مسابقه‌های قهرمانی استرالیا سبب هماهنگی و آمادگی بیشتر برای حضور مطلوب در مسابقه‌های جام جهانی خواهد شد.

حسن اباذری چندی پیش به عنوان نخستین داور قاره آسیا برای قضاوت سومین دوره مسابقه‌های هاکی سالنی جام جهانی در لایپزیک آلمان دعوت شده بود.

مسابقه‌های جام جهانی هاکی سالنی بهمن ماه امسال در آلمان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

تیم ملی هاکی سالنی اواخر خرداد برای پنجمین بارمتوالی به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و جواز حضور در مسابقه‌های جام جهانی در آلمان را کسب کرد.

ابادزی همچنین در سال 2012 برای نخستین بار در تاریخ هاکی ایران به مسابقه‌های هاکی داخل سالن جام ملت‌های اروپا در ایتالیا دعوت شد و دیدار نهایی این مسابقات را نیز قضاوت کرد.

کد خبر 272269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha