همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در دومین دیدار جهانی خود مقابل برزیل متوقف شد.

H.Haddadi

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، بسکتبالیست‌های تیم ملی كشورمان مصاف با برزیل را بسیار خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی با پرتاب سه امتیازی مهدی کامرانی و محمد جمشیدی 11 بر 5 پیش افتادند. برزیلی‌ها توانستند در یک دقیقه پایانی کوارتر اول 13 - 13 بازی را به تساوی بکشانند که باز هم این محمد جمشیدی بود که با یک پرتاب سه امتیازی ایران را پیش انداخت. کوارتر اول بازی در نهایت با پرتاب دو امتیازی حامد آفاق با نتیجه 17 بر 18 به سود ایران خاتمه یافت.

درکوارتر دوم حامد آفاق اولین دو امتیاز را برای ایران کسب کرد. در این لحظات بود که ارسلان کاظمی با یک بلاک شات زیبا تماشاگران را به وجد آورد و دو امتیاز دیگر به جمع امتیازات ایران اضافه کرد. در کوارتر دوم بازی اغلب حملات تیم ملی ایران توسط برزیلی‌ها مهار شد و امتیازی در بر نداشت و در نهایت نیمه نخست با نتیجه 40 بر 24 به سود حریف به پایان رسید.

در کوارتر سوم محمد جمشیدی اولین سه امتیاز را برای ایران وارد سبد برزیل کرد، اما بازیکنان حرفه‌ای برزیل در این تایم از بازی نیز در حالی كه اغلب توپ‌های بازیکنان ایران وارد سبد نمی‌شد، موفق شدند اختلاف بازی را به سود خود افزایش دهند و در نهایت با نتیجه 79 بر 50 دومین پیروزی خود در این مرحله از مسابقات را به دست آورند.

تیم ملی ایران روز دوشنبه "(10 شهريور) ساعت 18:00 به وقت تهران مقابل صربستان به میدان خواهد رفت.

 

کد خبر 270608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha