سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مومنان خداجوی در سراسر کشور امروز پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند عید سعید فطر را جشن گرفته و نماز عید را اقامه کردند.

 نماز عید سعید فطر در ایران

به گزارش واحد مرکزی خبر، در پایان ماه مهمانی خدا، مسلمانانی که یک ماه در پاسخ به ندای حق، در مبارزه با نفس وکسب فضایل الهی تلاش کردند صبح امروز تکبیرگویان در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی حضور یافته و نماز عید را در کنار یکدیگر اقامه کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم معنوی با تصافح و تبریک به یکدیگر، از درگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج)، سلامتی مومنان و مسلمانان و نابودی دشمنان اسلام و مسلمین را خواستار شدند.

  • برگزاری نماز عید سعید فطر در حرم مطهر رضوی

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده زائران امام رضا (ع ) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

صفهای به هم فشرده نماز در حرم امام رضا (ع) میعادگاه بندگان سرافراز خدا بود که پس از یک ماه روزه داری و عبادت امروز در قنوت نمازشان با نجوای اللهم اهل الکبریا و العظمه و اهل الجود و الجبروت ، از ایزد منان خواستند پنجره های شهود و رحمتش را به رویشان بگشاید و با گذر ازخطایا و گناهان چشم و دلی را که در چشمه زلال رمضان شستشو داده اند دوباره به گناه نیالایند .

بندگان مومن خدا در پایان رمضان الکریم و پایان 30 روز ضیافت عشق امروز درطلوع دوباره خورشید در جوار امام رئوف خود و در حریم شمس الشموس ، دستهای پر از نیاز را به سوی معبود گشودند و از خدای خویش خواستند در هر خیری که محمد و آل محمد (ص) را در آن وارد کرده است واردشان کند و از هر بدی که محمد و آل محمد (ص) را خارج ساخته است دورشان سازد و این عید آغاز بازگشتی دوباره به سوی پروردگار و استوار ماندن در راه او باشد .

  • اقامه نماز عید فطر در حرم حضرت معصومه (س ) و مسجد جمکران

مومنان و مهمانان ماه خدا در قم شکرانه یک ماه عبودیت را با حضور در صف‌های نماز عید سعید فطر به جا آوردند.

حرم مطهر کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران امروز میزبان حضور هزاران زائری بود که در صف های یکپارچه نماز پرشکوه عید فطر را اقامه و از خداوند متعال رحمت و مغفرت را طلب کردند.

حضور چشمگیر نمازگزاران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه به گونه‌ای بود که بسیاری از مردم در خیابان‌های اطراف حرم مطهر نماز را برپا کردند.

کد خبر 267210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha