سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دوئت (دونوازی) گیتار کلاسیک با نوازندگی کیوان میرهادی و بابک ولی‌پور شنبه ۱۱ مرداد در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این کنسرت شامل اجرای قطعه‌هایی از پدسکو، اسد، اسکارلاتی، کیوان میرهادی، استیو رایک و اندرو یورک است.

کیوان میرهادی درباره برگزاری این کنسرت می‌گوید: گیتار کلاسیک در ایران طرفدار زیادی ندارد و به همین دلیل است که ما سالنی صد‌نفره را برای برگزاری این کنسرت در نظر گرفته‌ایم و برای حفظ همین تعداد اندک از مخاطبان باید سطح اجراهایمان را همواره در حد مطلوبی حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مسئله کمبود مخاطب به لایه‌های پایین جامعه برمی‌گردد. مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی در طول سال و برای انتخاب کنسرت‌های موسیقی با محدودیت مواجه هستند. آنها به دلایل مالی نمی‌توانند بیش از یک کنسرت را انتخاب کنند. به طور حتم بسیاری از مخاطبان ترجیح می‌دهند که این انتخابشان را به کنسرتی شاد اختصاص دهند.

میرهادی با اشاره به انجام تبلیغات برای اجرای این کنسرت گفت: برای برگزاری این کنسرت تبلیغات مناسبی کرده‌ایم و امیدواریم که علاقه‌مندان بتوانند از دیدن این کنسرت لذت لازم را ببرند.

این آهنگساز و نوازنده گیتار با اشاره به اجرایش در فرهنگسرای نیاوران گفت: اجرا در سالن گوشه این فرهنگسرا، مراحل اداری ساده‌تری دارد. تعداد تماشاگران سالن گوشه نیز برای ما کافی است. قیمت بلیت‌های این کنسرت 30 هزار تومان و ظرفیت سالن نیز 100 نفر است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا همین کنسرت را در برخی شهرستان‌ها نیز برگزار کنیم. کرج، کرمانشاه، گرگان و رشت شهرهایی هستند که در آنها به اجرای کنسرت می‌پردازیم.

دوئت گیتارنوازی کیوان میرهادی و بابک ولی پور شنبه ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

کد خبر 267198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha