همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای برپایی و اقامه نماز عید سعید فطر در امامزادگان فراهم شده است، گفت: این نماز پرفضیلت با حضور گسترده مردم همزمان با عید سعید فطر در ۹۹۲ امامزاده کشور اقامه خواهد شد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با استقبال باشکوه روزه‌داران در 2100 امامزاده کشور برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه با هدف تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جامعه به ویژه پیرامون امامزادگان برگزار شد که امید است با اجرای این برنامه‌ها، فضای انس با قرآن و سطح پاسخ‌گویی به مسائل دینی و شرعی مردم در امامزادگان ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای "طرح امینانه" نیات واقفان است، افزود: امسال در 1200 امامزاده و بقعه متبرکه کشور با حضور مفسران و خطبا، جلسه تفسیر قرآن برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امسال در 992 امامزاده کشور، نماز عید فطر برگزار می‌شود، گفت: عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت الهی است و در این روز، مؤمنان روزه دار با اقامه باشکوه نماز عید سعید فطر، در پایان یک ماه عبادت و روزه داری، پاداش بندگی و عبودیت و اخلاص خود را از درگاه حق تعالی دریافت می‌کنند.

کد خبر 267126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha