همشهری آنلاین: مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از راه اندازی درگاه جامع قرآنی کشور خبر داد.

koran

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف معاونت قرآن و عترت راه‌اندازی سایت جامع قرآنی کشور است که از طریق آن بتوان تمامی اطلاعات فعالان حوزه قرآنی را در قالب بانک اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار داد.

وی افزود: از طریق این سایت می توان فهرست اسامی مربوط به نویسندگان قرآنی، حافظان و فعالان قرآنی،‌موسسات فعال قرآنی، دارالقرآن‌ها و تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط با قرآن و عترت را در اختیار جامعه قرار داد.

آشنا ادامه داد: با راه اندازی درگاه جامع قرآنی کشور فعالیت‌های قرآنی تمامی دستگاه‌های قرآنی کشور به اطلاع عموم جامعه برای بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری درگاه جامع قرآنی کشور روز گذشته در معاونت قرآن و عترت برگزار شد و در پایان سه کمیته فنی، محتوایی و هماهنگی با هدف پاسخگویی به نیازهای قرآنی سراسر کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمیته فنی مسئولیت مسایل فنی و نحوه نگهداری و استفاده از جامع ترین نرم‌افزارهای موجود کشور را بر عهده می‌گیرد، ‌کمیته محتوایی بر محتوای سایت نظارت خواهد داشت و کمیته هماهنگی مسوولیت هماهنگی با تمامی نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور با هدف جلوگیری از موازی کاری سازمان‌های قرآنی را بر عهده دارد.

آشنا گفت: درجلسه روز گذشته شورای سیاستگذاری درگاه جامع قرآنی کشور مقرر شد فاز اول سایت اسفند امسال راه‌اندازی شود.

کد خبر 266814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha