همشهری آنلاین: سرمربی تیم سپاهان گفت ما تابع تقویم فیفا هستیم و چون این اردو در تقویم نیست تا پایان این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی بازیکن نخواهیم داد.

کرانچار

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل السد قطراظهارکرد: این برد را به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم چرا که آنهابه دستورات کادرفنی گوش دادند. از اول بازی تا آخر به برنامه‌های تیم عمل کردند. می‌خواستیم حریف را از کار بیاندازیم. خط هافبک به خوبی بازی‌سازی کرد. این اتفاق باعث شد چهار گل بزنیم.

وی افزود: این روند خوب در نیم فصل دوم آغاز شد و همچنان ادامه دارد. خوشحالم قدرت خوبی از آکادمی جوانان فوتبال سپاهان را شاهد بودیم. امروز موفق شدیم بر روی بال هواداران سپاهان به پرواز در بیاییم. امیدوارم در هفته بعد این روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش با این اختلاف برنده بازی شود، خاطرنشان کرد: می‌دانستیم ابتدا باید پیروز باشیم و سپس دنبال افزایش گل بودیم که اگر نیاز به گل‌های بیشتر در روزهای پایانی داشته باشیم دچار مشکل نشویم. خوشبخت بودیم که چهار گل زدیم. می‌خواستیم با اختلاف بیشتر از دو گل برنده شویم. حریف‌مان بی‌خطر بود و حتی یک موقعیت نصفه و نیمه نداشت.

وی در مورد اینکه چه زمانی بازیکنان سپاهان به اردوی تیم ملی می‌روند، گفت: موضع رسمی مسئولان باشگاه گفته شده است. قاطعانه اعلام کردیم تا پایان بازی‌های این مرحله بازیکن نمی‌دهیم، از سه ماه قبل برای این برنامه‌ریزی هشدار دادیم و گفتیم این کار باشگاه‌ها را دچار مشکل می‌کند. تابع تقویم فیفا هستیم و این اردو در تقویم نیست. کنفدراسیون آسیا تقویم را اعلام می‌کند و ما موظف هستیم که به آن عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنان گفتم باید به روند خود ادامه دهند و به مرحله بعد صعود کنند. 6 نفر از بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند و ممکن بود از لحاظ روحی عوض شوند اما این اتفاق نیفتاد، آنها تمرکز خود روی باشگاه را از دست ندادند.

کرانچار با اشاره به اینکه همیشه بر استفاده از قدرت شوت‌زنی بازیکنان خود تأکید دارد، خاطرنشان کرد: نه امسال بلکه همیشه به بازیکنان تأکید داشتم از قدرت شوت‌زنی خود استفاده کنند. این توانایی نزد بازیکنی مثل سوکای و مهدی شریفی وجود دارد. این بازیکن توانایی خود را پیدا کرده و آنقدر شایسته است که به تیم ملی دعوت می‌شود. همیشه گفتم از قدرت شوت‌زنی استفاده کنند.

کد خبر 256208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز