همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تشریح اهداف و عملکرد کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان تهران، گفت: تسهیلات بانکی به این طرح در سال جاری 87 میلیارد تومان بوده که در جهت توسعه توان تولید و ایجاد اشتغال بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، شهریار هنرور با بیان این مطلب افزود: این طرح با هدف توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی اجرا می شود که از طریق توسعه فعالیت های کشاورزی در زمینه تولید و خدمات وابسته به آنها صورت می گیرد.

وی این خدمات را شامل طرح های گلخانه ای، باغداری، دام، طیور، شیلات، منابع طبیعی، آبخیزداری، مرتعداری، جنگلداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری و بسته بندی دانست و اظهارداشت: این طرح با حمایت از پروژه های شاخص بخش کشاورزی و توسعه امور زیربنایی و زیر ساختها اهداف خود را دنبال می کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه این طرح از سال 1390 آغاز شده است، میزان تسهیلات بانکی ارائه شده در این سال را 232 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تشویق به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، واگذاری اراضی مستعد کشاورزی، اعطای تسهیلات بانکی و تسهیل فوانین و مقررات و فرآیندهای انجام کار از دیگر اقدامات حمایتی و اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان تهران است.

 

کد خبر 200945
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز