رهبر احزاب مخالف کابینه اسرائیل یائیر لاپید در جمع معترضان اسرائیلی وعده داد که کابینه بنیامین نتانیاهو ساقط و اعضای آن راهی خانه خواهند شد.

لاپيد

به گزارش همشهری آنلاین، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر کنونی اپوزیسیون این رژیم در جمع معترضان اعلام کرد که «اسرائیل با سخت‌ترین روزها مواجه بوده است».

لاپید با اشاره به ادامه جنگ اسرائیل علیه غزه و درگیری‌ها در مرز این رژیم با لبنان گفت که «این روزها سخت است. سخت‌ترین روزهایی که ما داشته‌ایم».

وی با بیان اینکه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی باید ساقط شود، گفت که «کشور ما به این نیاز دارد که نتانیاهو و میری رگو (وزیر حمل و نقل) از زندگی ما خارج شوند».
این سخنان در شرایطی مطرح شده که شهرهای مختلف فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر بارها صحنه اعتراضات گسترده بوده است. مخالفان می‌گویند که کابینه، اسرای اسرائیلی در غزه را رها کرده‌ و نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت، توافق آتش‌بس را از بین برده است.

لاپید در جمع معترضان گفت که «شغل من این است که هر کار می‌توانم بکنم تا در زمان مناسب، قدرت شما تبدیل به تغییر سیاسی شود. به شما قول می‌دهم و قسم می‌خورم، تا زمانی که این موضوع محقق شود به کار ادامه خواهیم داد...این حکومت ساقط خواهد شد و ما آنها را راهی خانه‌هایشان خواهیم کرد».

کد خبر 851309
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha